reklama

Keby si odchádzal

I.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
...
... (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)

Keby
(mi niekto
povedal
že by)
si zajtra
odchádzal
nevravela
by som si
nikdy viac
Nech prídeš skoro
a poriadne dlho
tu zostal

na brehu jazera
na brehu jazera (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)
Na Štrkovci
Na Štrkovci (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)


Pretože
keď tu máš zostať
jedine navždy
a keď máš odísť
tak teraz
hneď
 

II.

ranná káva
ranná káva (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)

A keď to na mňa
vždy znova príde
milión dôkazov
že si bol
ďalším z tých
fakt blbých
nápadov

hovorievam si
Keby sme
na chvíľu 
mohli byť
 jedno
dušami alebo
telom

že by sa mi 
s tou láskou
a s tebou
oveľa ľahšie
zmierovalo

III.

DSCN8079
DSCN8079 (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)

A potom
tak ako
po všetkých
začiatkoch
prišiel by 
jeden z tých
povestných 
koncov

a na to
čo by tu
končilo
existoval
by dôvod

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doslov

DSCN8164
DSCN8164 (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)

Keby
(mi niekto
povedal
že by)
si zajtra
odchádzal
cnelo by sa ti
za svojím domovom
mne zase
za láskou
človekom
spoločným životom

ktorý tu iba
mohol byť 
tak ako 
množstvo slov
ktoré som chcela
vysloviť

Len nech sa uistím
v tom, že si nemyslíš
o čom sa domnievam
že si o mne myslíš
lebo to nie je pravda

Je toho priveľa
čo keď si nepovieme
bojím sa 
že si už na seba
 nezvykneme

Sandra Ort-Mertlová

Sandra Ort-Mertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéPoe

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu