reklama

Týmto dňom

L.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V dňoch, keď si hovorím, že by ho bolo najlepšie nestretnúť, stretám a vidím ho všade. A o čo viacej to nechcem, o toľko viacej ho je. Akoby ešte nestálo za to prestávať s čakaním, utekaním za ním a chcením, chodí mi v pätách pri rannom venčení, poobedňajšom nákupe alebo večernom návrate domov, chodí a vypĺňa mi tak zvyšok dní písaním listov a listov, čo aj tak nemajú kam prísť .. Aby som prišla aj na to, že chodiť na jedno miesto je ako ísť k nemu domov a dúfať, že práve nebude doma.

Medzi dažďom a búrkami
nachádzajú sa tieto dni, počas ktorých sa pri búrke pozerám z okna a vždy si spomeniem, ako ma dedo zo Sniny kedysi naučil, že ak spočítam sekundy, odkedy uvidím blesk, po moment, keď udrie hrom, a potom to vynásobím číslom 340, vždy si budem môcť ľahko vyrátať, ako ďaleko je búrka .. Odvtedy si to počítam zakaždým.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
letná búrka
letná búrka (zdroj: Sandra Ort-Mertlová)


B.
V dňoch, počas ktorých mi chýba len jedno meno a jedna tvár si čoraz častejšie uvedomujem, že niektorých ľudí si v sebe nosíme po celý život. A na to, že práve jeho si nosím naozaj všade so sebou, na to som prišla v momente, keď som sa zobudila cez 500 kilometrov od domu a rozpamätala sa aj na to, že sa mi o ňom už po-neviem-koľký-raz snívalo; aby som naňho potom po celý zvyšok dňa myslela, a predsa predpokladala, že si na mňa bude spomínať iba ako na jednu žiačku, čo v druhej lavici sedávala, a za ten svet mi nikdy nebude môcť prísť na meno. Aj tak ho v sebe nosím.
 

SMS
Minulý týždeň mi došla sms: „ ..ani neviem, ako ti podakujem,“ ktorú som čítala kráčajúc polnocou po daždi domov, a len tak pre seba som si hútala, že keby som si raz za všetko mala chcieť niečo priať, čo by to asi tak mohlo byť, a nakoniec som tú myšlienku pre istotu nechala tak .. Žiadalo sa mi odpísať: Aká škoda, že to, čo tak naozaj veľmi chcem, nie je v moci a silách tých, ktorí by sa mi chceli za niečo odvďačiť, a potom rozhodla na správu neodpovedať .. iba sa ku nej rada vraciam. V týchto dňoch, keď mi je smutno, sa ku nej vraciam. 

Sandra Ort-Mertlová

Sandra Ort-Mertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéPoe

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu