reklama

Paradoxy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To čo mi doteraz stačilo
mi teraz o to viac chýba
vidieť sa
jedenkrát do týždňa
a zvyšok času
len snívať

Diaľka je že vraj relatívna

Vlastne si iba žijem to, čo som
kedysi chcela žiť

až tak, že

bojím sa 
čo zo mňa zostane
ak si ma niekedy
rozmyslíš

No ešte väčšmi ma desí
vedomie
že o čo krajšie to je
tak o to viacej sa
bojím, že
všetko
ostatné
zostane rovnaké

Rozumej

že všetky
sľuby a plány
zostanú
iba ak tými
sľubmi a plánmi
napotom

na ktoré
čo ak raz
môže byť
neskoro

A pritom –
Kto by to povedal
že láska so sebou nesie strach

O seba

Sandra Ort-Mertlová

Sandra Ort-Mertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéPoe

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu