reklama

B.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Snívalo sa mi
úplne zbytočne
že ležím pred plotom Tvojho domu

a pritom
čo z toho
vravím si, keď sa zobudím
že by sme reálne mohli byť spolu
keď si Ty žiješ so ženou
a pritom úprimne miluješ inú

Koho mi to len pripomína, bože, odpovedz si.

Vieš, M.
keď som ťa prvýkrát spoznala
uvedomila som si:

Na mužov, ako si Ty
si musím dávať pozor

po Tebe
a Tvojom prvopohľadnom
Ty dneska musíš byť mojou
hovoriť jasné Nie všetkým
príležitostným lákavým návrhom

zo strachu
že by si na konci povedal:
Stáva sa

A vo mne zanechal
zase len tú istú prázdnotu
zas by som zostala
tá istá tabula rasa

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ktorá sa pre mužov, ako si Ty
stane vždy lacnou korisťou
A také neženy, ako som ja
sa pre vás vždy budú sužovať ľútosťou. 

Sandra Ort-Mertlová

Sandra Ort-Mertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéPoe

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu